2014. január 11., szombat

10. Rész: Ez a nap se más a többinél...

Sziasztok.! Hát újra itt;) Egy újabb rész... :))♥
Ui.: a szereplők száját csúnya szavak, és +18-as dolgok hagyhatják el.;D Csak saját felelősségre olvasd!:D
Vivian:)

/Logan szemszöge/

-Egy ilyen akcióval teli este után szép jó reggelt! -fordultam át bal oldalamról jobb oldalra, ám a látvány meglepett. Missty nem volt mellettem. Egy levél hevert helyette kezeimnél. -Ohh Cool... -sóhajtottam fel. 
-'Jó napot Logie!
Hahah na nem leszek ilyen udvarias.. Lényeg a lényeg lementem a boltba valamiért. Nem akarom leírni...Tudod, este 2 is elfogyott, és ott hevernek a lábaid mellett a földön.:P Na talán így könnyebb:D Sietek, szia.!'
Magam mellé visszatettem a levelet, és egy nagyot felsóhajtottam. Kitudja, lehet hogy feleslegesen várom...
-Basszameg.. -kiáltottam egyet fel mérgembe.
-Mit szeretnél megbaszni? -totyogott be a szobába 'Angel'. Az este után már nem ezt a nevet adnám neki.
-Téged.. -néztem kaján vigyorral.
-Ahhoz értem kell gyere... -nevetett. Az ágy előtt tétlenkedett, én meg a végén feküdtem szétterülve, egy csupasz semmiben. Egyre gyorsabban csúsztam le a végére. Karba tett kézzel állt, és várta, hogy elkapja őt a most már nem magányos cápa. Óvatosan megfogtam csípőjét, és magamra húztam...
-Sexy, csak sok a ruha.... -állapítottam meg, és vadul elkezdtem vetkőztetni.-Ezek a ma kabátok.. Minek rá ennyi gomb? Egyáltalán minek rád ennyi gönc? -értetlenkedtem, közben csókoltam minden porcikáját.
-Tudod, valamiben ki kellett lépjek az utcára... -kacsintott.
-De nekem ilyen változatban már jobban tetszel. -csurgattam nyálamat puha bőrére.
-Az meglehet, de délre New York-ban kell legyek... egy bizonyos tetoválószalonban.. -hozta fel.
-Öhhm.. ha továbbra is ilyen szívdöglesztő leszel, nem jutsz sehova.! - fenyegettem.
-Ejnye... akkor legyünk gyorsak. -durvult be.

/Nathali szemszöge/

Kicsit fura, hogy a lányokkal szinte nem is találkozom... De amióta megtaláltam Nathant... Teljesen más az életem... Igazából, azért hagytam ott a tetoválómunkámat, mert a nagybácsikám kávézója rám maradt. Mivel ő eltávozott közülünk, ezért nekem kell tovább vigyem.

/Alissia szemszöge/

Kendall-vel egész este filmet néztünk, cigiztünk, és egy kevésnyi ital is becsúszott. Reggel arra ébredtem, hogy vállán hevertem egész este. Kényelmes mit ne mondjak... de azért még ne szokjunk annyira hozzá.
Olyan aranyosan szuszogott. Persze, az én ágyam csodákra képes! Történelem könyvet lehetne róla írni.. Egy olyan 500 oldalasat.
-Jézusom, már fél 12?! -kiáltottam egy nagyot. De ijedtemben azonnal a számra csaptam. Hála Istennek, Kendall-t nem ébresztettem fel, csak mocorgott, rángatózott egy-kettőt. Gyorsan átvettem a pizsamámat, és a kis ridikülömbe váltóruhát tuszkoltam be. Sietnem kellett... Körülbelül háromnegyed óra a szalonig... Metróval és busszal. Épp a cipőmet vettem fel, amikor Kendizz nyöszörgését hallottam.
-Én akarom Al! -emelte fel kezét-lábát az ágyban feküdve.
-Nem lehet, indulnom kell mert elkésem.! -tiltakoztam.
-Jah, miért nem szóltál? Ha jó a forgalom, hamar beérünk. -kacsintott.
-Akkor öltözz! -utasítottam.
-Kényszeríts... -szorította össze száját.
-Hát jó... -szedtem gyorsan a lábaimat. Látszott hogy másra számít. Megfogtam a fülét, és annál fogva húztam ki az ágyból. -Na husom... Öltözz! -dobtam neki a ruháit.
-Chhh... Milyen vendégszeretet ez?! -panaszkodott. Erre egy puszit kapott arcára. Eléje álltam, és várrtam mi a reakciója. -Hah, ki beszélt itt rossz vendégszeretetről? Fejét levetni.! -és öltözött tovább. 2 perc múlva már a kocsiban ültünk.
Éppen a Johnson Street felé tartottam, amikor a dugóban egy Fisker Karma állt mellettünk a másik besoroló sorban. Missty hajolt ki belőle. Sőt, majdnem kiesett.. Kapálózott, mintha nem vettem volna észre.
-Igen látlak. -kiabáltam át.
-Gyorsabban ott leszünk mint ti. -öltötte ki rám nyelvét.
-Fogaduk? -ordibáltunk a két kocsi között.
-Aki nyer -hajolt előre Logan - az megszabja a másiknak, hogy milyen tetkója legyen.
-Szóval itt egy lehetőség, hogy a te bőröd is fel legyen avatva? Benne vagyunk  Husiii... -válaszolt helyettem Kendall. Csak nevettünk Angel-vel.
A piros lámpa hirtelen zöldre váltott.. és indultunk. Fantasztikus érzés volt hallani, ahogy a kerék és az aszfalt érintkezik.
100 m volt a céltól, amikor a Fisker begyorsított, és leelőzött minket.
Missty diadalittasan szállt ki a kocsiból, és őt követte Logie is. A lány a kocsinak dőlt és a srác mellé. Óvatosan átkarolt derekát. Hmmm... mi lehetett ott?!
-Be kéne menni.. -zökkentett ki Kendizz.
-Igaz ami igaz... nehogy jöjjenek a paparazzok. -súgtam fülébe.
-Na akkor kérem a tetkómat.! -sürgette dolgát. Követtük őt.  -Missty! te csináld.. -nevetett.
-Hát jó.. -állt készen. -Elképzelésed már van? -érdeklődött.
-Hát persze... Mintha valahogy megéreztem volna, hogy nekem manapság tatto-m lesz. -mosolygott.
-Akkor lássunk neki, ismered már a dörgést nem? -takarította le a pultokat. Kendall helyet foglalt, és átnyújtotta a mintát. Neki is láttak.
-Fáj? -érdeklődött Logan.
-Az nem kifejezés... -nyitotta ki egy pillanatra szemeit.
-Ugyan már.. Csak ő a gyenge. Miért, téged ez érdekel? -figyelt fel egy pillanatra a tetkót készítő lány.
-Nem csak érted....-terelt. 
-Persze. -húzta el a száját mosolyra.
-Szorítanom kell a párnám...  -húzta össze fogait.
-Khhm... nyápic. -köhintett M. De ezzel nem is törődött.
 Sok időbe telt, nem unatkoztunk. Ekkora ökör csapatot..

/Missty szemszöge/

-Tessék Fiam, kész! -vettem le kesztyűmet, és felálltam. -Áhh elzsibbadt a seggem... -nyivákoltam.
-Nyugi majd én megmasszírozom.. -lépett mögém Logie. -Valahogy így? -hajolt a nyakamba.
-Valahogy így... -pusziltam meg. -De érezd magad különlegesnek! Egy srácnak se engedtem meg.















  

6 megjegyzés:

  1. Naaagyon jó lett!!! ^^ vááá... akarom tovább olvasniii :O :D Remélem sietsz a következő résszel :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon szépen köszönöm:O:$♥ sietek:)

      Törlés
  2. awhhh imádtam*-* Logan és Missty:$$ <3 ahjj egyszerűen annyira fantasztikus ez a blog, hogy nem is tudom mit mondjak:) a végén ez a tatto-s rész meg... wááá szuper volt*w* siess a kövivel, azt ajánlom^^

    VálaszTörlés
  3. Irtozatosan hiperfantasztikus lett siesssss ^.^

    VálaszTörlés
  4. Szia! Az oldalamon versenyt tartok. Jelentkezz te is!
    http://amourparis13design.blogspot.hu/

    VálaszTörlés