2013. augusztus 3., szombat

8. Rész: Go Home...

Sziasztok Drága olvasóóóim:)! Újabb részt tartogatok ide. Bár ha kérhetném a véleményeteket akár ide, vagy máshol. Annak nagyon örülnék:$ Jó olvasást ;P ♥

/Alissia szemszöge/

Eltelt az a két nap is.. hmm.. Valahogy nem vettük észre az  idő rohanását.
-Missty! Pakolj! -kiáltottam rá barátosnémra.
-Jól van, jól van.. -mászott ki Logan szájából.
-Jesszusom... -forgattam szemeimet, és tovább dobáltam bele mindent a táskámba. De hátulról egy erősebb szorítást éreztem. -Engedj el Francis, mert nagyon megjárod! -fenyegettem.
-Hahaha, nehogy beteljesüljön. -kacsintott egy félpillanatra Angel. De még erre se szeretett volna elengedni. Ekkor a "hős csókolózók" lány fele felállt, és leszedte rólam Kendall-t.
-Erős vagy... -nézte tátott szájjal Logie.
-Erősebb mint gondolnád. -csókolgatta befeszített izmait.
-Na, akkor gyere csak ide! Élvezzük ki ezt a pár percet az én izompacsirtámmal. -tárta szét karjait Henderson.
-Nem lehet. Pakolnom kell. -ellenkezett.
-Ajjj... -görbült lejjebb a szája. -Akkor minden nap el látogatok a szalonba. -dörzsölte össze tenyerét.
-De ha fel mered tartani a sort... -lépett hozzá közelebb...
-Kicsinálunk. -társultam hozzá.
-Húha... -kapkodta a levegőt, és egyre jobban távolodott fejével.
-Jajjjj..... a kisfiú szerintem becsinált a gatyájába. -kacagott Kendiz. Egyszerre megfordultunk. De Missty csak legyintette egyet.
-Pfff... Akit felemeltem... hahah... nem érdemes rá vesztegetni drága időnket hölgyem. Pakolásszunk! -mosolygott ördögien.

/Logan szemszöge/

-Gyere már az én kocsimmal! -másztam rá teljesen a lányra.
-Jajj ne már. Egy kis időm lenne pihenni. Ja igen... az este lenne való erre.. -dühöngött.
-Nem tudtál volna ellenállni. -nyaltam meg a szám szélét.
-De.... Hulla fáradt vagyok ember. -dörzsölte meg szemeit.
-Tentézhetsz nálam is. -ajánlottam fel.
-Na jó.. -adta be a derekát, és a csomagtartóm felé vette az irányt. Teljesen meg kutyúltuk az ülés rendet. James, Carlos és Nathali mentek Kendall BMW-jével. A srác eléggé nehezen adta oda nekik... De mivel Alissia-val szeretne menni... ezért képtelen volt.
Beszálltunk az én kicsi Fisker Karma-mba. Beindítottam a motort, és koxra állítottam a CD lejátszó hangerejét.
-'Tentézhetsz nálam is' -mélyítette el a hangját utánzás képen. Megemelte az övét, és az ablak felé fordult.
-Hogy bírod ennyire összehúzni magad?! -néztem körbe.
-Élőhulla vagyok.. ilyenkor felőlem egy csónakba is lehetnék.. -mondta rekedt hangon.
-Értem.. Nem zavar a zene? -kérdeztem. De erre már nem kaptam választ. Bedobta a szunyát. Angyali volt... visszagondoltam mindenre. Angyali csók, sex.... még pár ok a beceneve kapcsán.

/Kendall szemszöge/

4 hosszú óra állt előttünk. Remélem ez nem repül el annyira gyorsan. Bár most örülök, hiszen vele lehetek. De én megyek a pályafutásomra, őt viszont minden nap megtalálhatom a szalonba. Rosszul döntöttem, hogy nem árultam el valójában ki is vagyok..
Csak vezettem.. Egy szót se szólt hozzám. Mit tettem?!
-Gondolkoztam még tetkón. De ezt már mondtam, ugye? -próbáltam valami témát feldobni. Eléggé nem szeretem a csöndet.
-Igen mondtad a sátorba is..... és a kocsiba is... kb. 6x.. -dörmögte.
-Jó, nem tudok semmit se felhozni. -néztem tovább az utat.
-Én sem... -válaszolta. -Valami nyomaszt...
-Mi? -kaptam az alkalmat, és azon nyomban rákérdeztem.
-Tudom ki vagy. -bökte ki.
-Igen? -a döbbenet kiütött arcomra is.
-Kendall Francis Schmidt... a Big Time Rush-ból. Miért nem mondtad el? -faggatott. De ugyanúgy nyugodt volt.
-Úgy gondoltam, ha nem tudod/tudjátok kik vagyunk, normális lesz az életetek. Mert csak terheltünk volna ezzel titeket. -vallottam be.
-Így sem normális az életünk.. Egy tetkó szalont vezetünk... Meg egyebek, de az most nem ide tartozik. Keressük a pénzt hogy minden nap megélhessünk erre paffff. Jöttök ti... És hirtelen... felborul a világ.... én nem akarom... -mesélte el.
-Mit nem szeretnél? És mik azok az 'egyebek' ? -jó kedvembe vagyok én is.
-Semmi... Mindent idővel... -kacsintott.
-Missty is ezt mondja Logan-nek... -forgattam a szemgolyóimat.
-Na látod... Szinte mindenbe egyezünk. -feleselt. -De egy dologra megkérhetnélek?
-Persze. -bólintottam.
-Azt szeretném, ha barátnőm nem venne tudomást arról, hogy ti kik vagyok. Fedezlek én is titeket ha esetleg a tv-be felbukkanna valamelyik videótok, vagy éppen a sorozatotok. De így is fura élete van. -magyarázta el.
-Jó, ezt megteszem értetek. -mosolyogtam.




3 megjegyzés:

  1. Awwwww.... IMADOM!!! akar milyen rovidke is :P Kivancsi vagyok, hogy mi fognak majd kiderulni a lanyok multjarol, es, hogy mi lesz ezutan, szoval nagyon gyorsan hozhatod a kovetkezo reszt ^^ !!! :DD ♥

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a blogod nagyon de nagyon siess a kövivel mert IMÁDTAM... és imádom a Mogan párost. �� ♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy belekezdtél ebbe a blogba, mert ESZMÉLETLEN! (persze a többi iiiiiis) imádom az egészet, úgyhogy tessék sietni az új résszel!! ^^

    VálaszTörlés