2013. július 30., kedd

7. Rész: Hm.... First kiss and...........

Hyyyyy!!:)) Új rész, komizzatok:) És remélem elnyeri a tetszéseteket:) ♥

/Missty szemszöge/

Odakint zuhogott.. Szuper.. Nem elég, hogy alig férünk el, de még ki sem bírunk menni. Az eső elmosott mindent. Levegőt alig kaptam.... Alissia-ék elég szépen belihegték a helyiséget.
-Bírsz aludni? -fordult felém Logan.
-Persze... -válaszoltam flegmán. -Szerinted, ha melletted csinálná valakik a dolgukat, akkor te tudnál normálisan pihenni?! -akadtam ki. Szegény srác kikerekedett szemekkel figyelt engem. -Bocsi..... -húztam el a végét, és megöleltem. De ez olyan 'just friends'-es ölelés volt.
-Ugyan. Haraptad már ennél jobban is le a fejem. -kacsintott. Reagálásom csak egy vállba boxolás volt. -Miért kell neked mindig bántanod engem?! -fogdosta a pontot. De csak színészkedett. Én láttam. -Menjünk már el sétálni! -bökte ki a fantasztikus tervet.
-Huhú szépfiú! -legyintettem el előtte. -Nincs esernyő..
-Kell az ide?! -harapdálta száját. -Megnézlek, mennyire vagy sexy vizesen.
-Ugyan olyan.. szerintem.. -szólt közbe Alissia.
-Neked nem a dolgodat várja Kendall?! -intettem.
-Cssssss! -vigyorgott. -Elaludt. És átverem. Had lepődjön meg. -nyújtotta ki nyelvét.
-Ez az én barátnőm! -pacsiztunk össze.
-Na, a két vipera.. -forgatta szemeit Logan. Összenéztünk Al-val, kilöktük őt a sátorból, és letámadtuk a szakadó esőben.
-Kik a viperák? -szorítottuk le a földre.
-Nem ti, az biztos auu... -nyögte ki. Elengedtük. -Helyesbítek.. Ketrecharcos sátánok... -Alissia rámozdult, a srác a fejét védte. De csak ezzel ugratta.
-Kegyelmezek az életeden. -játszotta a kemény csajt.
-Az én harcosnőm. -dicsértem. Ezzel bement, de visszafordult, rám nézett, és bólintott egyet. Ebből totálisan kivettem mindent. 'A tiéd. Kínozd és játssz'. Nem ők az első fiúk, akikkel ezt csináljuk.
-Mehetünk?! -kérdezte Logie.
-Természetesen. -biccentettem, és elindultunk a zuhogó esőben. Annyi mindenről beszélgettünk.. persze ez is közre játszik mindenben. Valahogy odáig jutottunk, hogy elkezdtünk énekelni. Már nem igazán emlékszem a szám címére... de valami ütős volt.. Táncoltunk a vízben... Nem érdekelt minket hogy mennyire vagyunk nedvesek. Csak roptuk a dance-t, és nem törődtünk semmivel. De a végén magához húzott, és megakart csókolni. De eltávolodtam.
-Hát most miért?! -lepődött meg.
-Logan.. ez csak egy Coachella feszt... Két nap, és vége... sajnos elfogunk felejteni mindent. Te elfelejtesz engem, és én téged.. Te is mész a dolgodra, és én is folytatom az enyémet. Majd talán akkor találkozunk, ha jössz tetkózni, vagy elkísérsz valakit! -ecseteltem a dolgot. De szerintem nem volt a földön. -Te baromállat, a melleimmel szemezel?! -vettem észre. 
-Ne bánj így velük! -nézett szemeimbe. 
-Mi?! -ez megőrült.
-Ja, csak képzelődtem... -vörösödött el. -Gyere, menjünk vissza! -fogta meg kezem. Ez de édes. 

/Alissia szemszöge/

Hagytam mélyen durmolni Kendall-t. Minek kelteném fel.. kiizzadt, és kurva sexy volt. Óvatosan végig húztam ujjamat csupasz oldalán. Megrázkódott. Sebaj.. De én hamarabb beadtam a derekam, mint Missty... Hamarabb is ismertem... Első látásra kiterveltem, hogy ő lesz a szerencsétlen/szerencsés áldozatom. Ahogy megláttam zöld szemeit, mint jó magamnak is az van... Perfect. Élmény volt vele a kaland. De mindjárt vége az egész rendezvénynek, és ő és én külön utakra terelődünk...

/Logan szemszöge/

-Gyere, menjünk zuhanyozni! -húztam magammal.
-Menjünk??? Zuhanyozni??? Mi?? Ketten??? Te hülye vagy... -kérdezett sorjában, és meg is állapította a belsőmet.
-Cssss! Beszéljen a melled, akarom mondani a tested! -virukszoltam.
-Nem lehet. -tiltakozott.
-De miért? -pattant el az utolsó húr. -Nem vagyok jó hogy ne akarj velem lenni?! Ha? ha? -támadtam le.
-Te idióta! -hergeltem fel. -Van rajtam egy pár dolog, amit nem akartam, hogy láss! -fakadt ki. 
-Mi? -kérdeztem vissza szerényen. 
-4 tetkó.... 
-Hát és? -nem értettem.. szeretem ha egy lányon van mit nézni. 
-És körülbelűl 5 heg.. -hajtotta le fejét.
-Milyen heg? -maradt tátva szám. 
-Huh, de kérdezős kedvedbe vagy.. -forgatta szemeit. 
-Bocsánat... -sajnáltam el magam. 
-Ugyan... -legyintett.. 
-De ezek mitől vannak? -érdekfeszítő volt a téma, hát tovább kérdeztem. Csak hallgatott..
-Idővel mindent tudni fogsz! -válaszolt. -Akkor, megyünk zuhanyozni? -mosolygott.
-Még szép! -összeölelkeztünk, és egymást vetkőztettük. -Az ilyenek közbe csókolózni szokás... -húztam el a végét. Elkezdte csóválni a fejét.... De nagy meglepetésemre megcsókolt. Úgy folytattuk tovább. Beadta a derekát?! Óvatosan levetkőztettem, és bemásztunk az egyik kabinba. Teljesen felizgatott már a jelenlétével... Igaza volt... Megszámoltam: 4 tetkó, és 6 heg... Remélem egyszer elmondja, hogy mi történt.. bár nem fogom erőltetni, mert én is titkolom a sztárságomat. 
Óvatosan, de piszkosan ránéztem... 
-Komolyan?! Azt hiszed könnyű préda leszek neked? Hahah, ne siess! Mindent idővel.. -magyarázta. 
-De nem te mondtad, hogy két nap, és én jobbra, te meg balra? -húztam csőbe.
-Az alatt a 48 óra alatt bármi megtörténhet. -pöttyintette meg orromat. 
-De én azt szeretném, hogy ebben a szent másodpercben legyen valami. -haraptam meg a számat. -Legyél kedves. 
-Hm.... -közeledett felém. Felrakta lábát csípőmre. Nekitoltam a zuhanykabin falának. Össze-vissza csókoltam nyakát. Élvezett mindent. Yep, ez egy durva sex.... ami élvezetes. 

1 megjegyzés:

  1. Imádtaaam! Ahogyan eddig is! ^^ asd... huh, most elvagyok, annyira jó lett! :) Kendall és a beleborzongás, awww :$ na meg a Mogan páros, grrr :D úgy, ahogy van imádtam, és nagyon nagyon nagyon várom a következőt!!! <3

    VálaszTörlés