2013. július 6., szombat

4. Rész: Újabb cselszövések, na és minden amit az ész elbír.

Egy kis közbekattyantás:)
Szép estét:) Egy rövidke részt szeretnék nektek hozni. Nagyon köszönöm szépen, hogy velem tartotok:) annyira meglepődtem a kommentek iránt, hogy kíváncsiak vagytok arra, amit írok:') köszönöm nektek, hisz nélkületek nem lenne a blog. Ha netántán egy kicsit ingadozna a blog/blogjaim írásmódja vagy valami, az sajnos egy engem ért tragédia miatt van. Na szóval nem is húzom tovább az időtöket, itt is van egy új rész:) jó olvasást :* ♥

/Nathali szemszöge/

-Hallod, összenyomsz! -bökdöstem Missty-t, aki Logan-en feküdt...
-Hahó, az nem én vagyok! -nyújtotta ki nyelvét. -Az a srác, aki ottan horkol alattam! -kuncogott. -Kicsi ez a sátor.
-Köszönd annak, akin hemperegsz! -szólalt meg Kendall, aki ült. Közelében pedig Alissia.
-Fúú csajok! Én kimentem egyet rágyújtani.. ki szándékozik velem jönni? És szerintem Nathali pasija/pasijai ide pukkantottak. Ajjj fuss amerre látsz! -szakította ki majdnem a sátor ajtaját Angel. Persze követtük őt. Meglepő módon a fent  maradt K3 is velünk szaladt.
-Nat! Keltsd fel légyszi, és menjenek el szarni, de ide ne fingjanak! Mert kicsi a hely, és gyorsan terjed a bűz! -ecsetelte Al.
-Igen is! -kotortam vissza úgy, hogy egy grammnyi levegőt sem vettem. Szerintem meghaltam volna. -Héjj! Nathan! Kelj fel! Ömm... menni kéne a saját sátratokba. Szólj a tesódnak is. Köszipuszi! -dobtam ki a kómás srácokat, akik hirtelen felkapkodva ruháikat azt se tudták, hol vannak.
-Volt saját fekvőhelyük? Mi meg 2 órán át kuporogtunk? Adok előnyt.. fuss! -dermedt le Missty. Elsőnek nem kapcsoltam, csak bambán néztem rá. De utána leesett.. Össze-vissza kerestem azt a részleget, ahova gyors léptekben bújni tudtam volna. De az időm lejárt. A sátán elkapott, és két barackot nyomott a fejem búbjára.
-Amúgy meg, nekem is a saját hálózsákomban van a helyem. -böktem ki óvatosan. -Én már megyek is. -mutogattam magam mögé. A lányok kissé dühös arcát láttam hátrálva, de tudom, hogy szeretnek. És pápát intve elmentem a púlthoz, ahol dolgozom. Ott megkaptam a  szükséges információt, és már dobtam is be a  szunyát.

/Missty szemszöge/

-Mi ez a hangzavar? -dörzsölgette szemeit Logan. 
-Már Semmi... Ne mond, hogy te nem keltél fel a bűzre? -értetlenkedtem. 
-Milyen bűzre? -kérdezett vissza.
-Áhh felejtsük el. -legyintettem egyet terelés képen. 
-Most nem azért mondom, de kialudtam magam... -nyújtózkodott az ajtó előtt. 
-Örvendek neki, mert mi nem.. -vágott közbe Alissia. 
-A magad nevében beszélj!-kacsintottam Al-ra. 
-Én is fel vagyok pörögve. -virukszolt Kendall.
-Jajj anyám.. fél hülyékkel vagyok körülvéve.. Három óra. Gyerekek, három óra! -állt meg a dühöngésben. -Milyen zene megy ilyenkor? -csillant meg a szeme. 
-Igen, én így ismertelek meg. -ütögettem meg vállát.
-Ilyenkor? Hmm... retrózni szoktak. -állapította meg a frissen felkelt srác.
-Áhh felveszem a szoknyámat, és mehetünk. -kecsegtettem Logant. Elmentem szintén előtte. Játszadoztam vele. Ahw.. jó érzés.. bár én mint az úgynevezett 'bűnöző' akiről nem tudnak, nem nagyon szeretek gúnyt űzni így. De szerintem egymásból csinálunk barmot. De ez csak egy fesztivál. Ennél jobb nem is lehet. 
-Alissia, a tiéd meg van? -kutattam át  a harmadik ruhás táskát. 
-Titokzatos módon, de nincs. -lepődött meg. 
-Ezt keresitek? -sétált be a két srác kezükben a mi pöttyös rakott szoknyánkkal. 
-Az hogy került a kezetekbe? -előzött meg a kérdezésben Al. 
-Öm.. nem is tudom.. elcsentük?! -ravaszkodott Kendall. 
-Adod ide azonnal! -álltam Logan elé, és ugrálva próbáltam visszaszerezni. De ő felemelte kezeit, vele együtt a ruhaneműt is. -Fene egye meg azt az 5 cm különbséget! -szitkozódtam.
-Kéne mi? -harapdálta száját.
-Az enyém meg van! -kiáltott büszkén Alissia. 
-Azt meg hogy a francba csináltad? -fordultam a lány felé. Valahogy nem értettem meg, mi lehet a technikája. 
-Haha, könnyen. -kacsintott. 
-Igen Logan, kéne. -tértem vissza a lényegre. 
-Hmm... -nézett piszkosul.
-Szeretek játszani, de nem fogok miattad sietni. -vigyorogtam. -És most ha megbocsátasz, elveszem a szoknyámat. -sikeresen de rögtönzötten elvettem. -Blee! -öltöttem ki rá nyelvem. Mivel már Al kész volt, ezért ők kimentek a kis kuckóból. Csak ketten maradtunk. Hát, mivel nem vagyok szégyenlős típus, ezért levettem előtte a ruhámat, és átcseréltem a szoknyámra. 

De amikor felálltam, hirtelen Logie kezeit derekamon éreztem. Egyik kacsójával elengedte kissé vékony testrészemet, és felemelte a fekete pettyes kis részét. -Ahh! Ezt felejtsd el. 'The night is young'. -pöttyintettem rá orrára ujjpercemmel egyet. Egy olyan aranyosat. 
-A fenébe. Na majd később. -nyalta meg a szája szélét. 
-Mehetünk? -nyújtottam kezem. 
-Mehetünk. -helyezte rá sajátját. Közben Nathali még is meggondolta magát. Velünk tartott. Kezdődhetett újból a buli. Vicces, de úgy látszik soha nem alszunk. 

3 megjegyzés:

  1. Azt ugye tudod, hogy naggyon sokat fejlődtél, és hogy imádom ezt a blogot?! Ezt akarom olvasni egész nap, szóval nagyon hamar kapard össze a következő részt! Imádom.... komolyan! Ez egy fantasztikus blog ^^ Na de a lényeg... Függő lettem, és AKAROM az 5. részt, és a 6.-at.... na meg a 7.-et, 8.-at öhm... 9.-et... STB. :) NEXT PART! :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj istenem annyira aranyos vagy:O nagyon jól esik a kommented:') köszönöm ♥ sietek vele;D

      Törlés
  2. szuper vagy! anniyra tetszik az a történeted (is)! *-* egy egyáltalán nem mindennapi történet egyáltalán nem mindennapi szereplőkkel..:) imádom, úgyhogy hozd azt az új részt, de mihamarabb! :)))

    VálaszTörlés