2013. július 9., kedd

5. Rész: Mogan alakulóban. :$

Halihóó:) Na.. akkor... megpróbálok valamit alkotni ide is. nem ígérek első osztályút, mert nem érzem annak:D Nem is húzom az időt.. ♥

/Logan szemszöge/

Fejem zsibbadására riadtam meg. Nem nyitottam ki szemem, tudtam, ki fekszik mellettem. Óvatosan puszit nyomtam homlokára, és átkaroltam. Várjunk csak?!  Ez olyan ölesebb testalkat. Megmerészeltem látószervemet kinyitni, de éreztem, hogy nem Missty lesz az, aki mellettem szunyókál.
-Áhhh Kendall? -löktem odébb lábammal, de olyan szervéhez nyúltam ami gusztustalan, és ruha nélküli volt.
-Bazdmeg... eltörted a heréim.. -fogta meg a ponton. -És meg is pusziltál. Mi van gyerek, bebuzultál?! -vágott totál megrémedt és dühös fejet a homlokpuszo miatt.
-Nem! Csak azt hittem Missty hever velem szemben. -beszéltem ki magam a vád alól. -Mi ez a hang? -hallgatóztam.
-Én is felfigyeltem rá... -halkult el. A lányok hatalmas nevetésükre lettünk figyelmesek. Kirongyoltunk, és igen.. A csajok a sátor mögött röhögtek.
-Ne.... Srácok... ugye tudjátok, hogy nincs rajtatok semmi? -szólalt meg nehezen Alissia. Egymásra néztünk Kendall-el, és azon nyomban berohantunk, és magunkra kaptunk egy ruhát.
-Hm... sexy voltál pucéran! -nyújtotta ki nyelvét Missty.
-Ahw, tudom. -robbant elő az egoizmusom. Óvatosan közeledett felém, míg meg nem fogta a hátsófelem. -Hmmm.... ez is jó húsba van. -viccelődött. Egy kicsit megilletődve néztem rá.
-Nem te vagy az, aki nem akar, csak játszani? -tapintottam rá a lényegre.
-De... de én vagyok az.. de akkor is.. isteni.. ilyen segget már vagy jó két éve nem tapiskoltam. -folytatta a mosolygását.
-Anygali ez a mosoly... -határoztam el.
-Haha, még egy ok, amiért a beceneve Angel. -bökte ki Al, de Miststy elég mérgesen sasolt rá.
-Valami baj van? -kérdeztem.
-Nem, nincs semmi.. -mentegetőzött elég furán.
-Miért ez a beceneve? -esett le Kendall.-nak.
-Köszönöm barom állat... -csapta bele tenyerét fejébe.
-Na.. mesélj csak! -kezdtem el a faggatást.
-A-a! Nem nektek és nem most fogom kiönteni a lelkem.. -vonult el wc-be.

/Missty szemszöge/

Hihetetlen... jó kezdése a fesztiválnak..
Lehajtottam a wc ülőkét, és ráültem. Hirtelen elkapott a a düh, ezért kezemet belevertem a csempébe. Nem elsőnek tettem ilyet, szóval ez már meg se kottyant kacsómnak.
-Csajszi! Itt vagy? -verte Logan az ajtót.
-Nem kéne itt legyél.. -kiáltottam vissza.
-Miért ne? Kíváncsi vagyok mindenre. -válaszolt.
-Öm.. nem azért... de ez egy női mosdó, tele nőkkel, és férfi biztonságiakkal....
-Jajj, akkor még többet maradok... -tértek gondolatai sötétté és piszkossá. -Kijössz Kedves?
-Kényszeríts... -áhh hatott a jelenléte.
-Hát te akartad. -szinte kitépte az ajtót és már bent is volt. Olyan szorosan állt hozzám, hogy szívem a torkomban dobogott. -Itt vagyok.. -nevetett.
-Érzem... Logan... -szólítottam meg.
-Igen?! -csillant fel szeme.
-Túl közel állsz hozzám... -tartottam fel vállmagasságban kezeimet.
-Zavar? -lepődött meg.
-Nem. De ha ilyen rám tapadtan akarsz maradni, akkor rendezd le a KisLogant, mert levágom.. -fenyegettem.
-Ó hogy a... -fordult el, és nyomogatta.
-Fúj.. Nem azt gondoltam, hogy itt csinálod meg. -undorodtam. Ahogy hátat fordított nekem, úgy be pucsított előttem.
-Hopsz. Megoldva. -tért vissza hozzám. -Szóval, mondj el mindent..
-Jó.. de akkor menjünk el sétálni.. -hihetetlen mire ösztönzöm magam. El fogom mondani valakinek azt ami velem történt...
Nehezen, de elkezdtem mondani valómat.. egy dolgot kihagytam, amit úgy éreztem hogy nem kell elmeséljek.. az anno drogozásomat, és azt, hogy körözött bűnöző vagyok. Bár sose találnak meg. Az arcomat még egy felvételen se látták se semmimet. Ügyesen tudok elbújni.
 -Azta... nem is gondoltam, hogy árvaházban töltötted le életed nagy részét... hmm... sajnálom.. és legalább értem az 'Angel' becenevet. -kacsintott, és átölelt. Melegsége felvillanyozott.
-Ezért nem akartam mesélni.... furcsa életet élek, és még sok mindenről nem is tudsz.. -mondtam.
-Ki vele! -faggatott.
-Majd mindent idővel. -pöttyintettem meg orrát. Hehe ez valahogyan szokássá fog válni. Érzem.



1 megjegyzés:

  1. Hmmmm... :)) Nagyon jóóó! Hálás köszönet, hogy összehoztad ezt a részt ♥ Imáááádoooom! :D Jaaajj, most bezsongtam, kellene az új rész :)) :D Nagyon jól írsz! Jó kedvem lett :D :P IMÁDOM! (o.o) ♥

    VálaszTörlés