2013. július 11., csütörtök

6. Rész: A Gombócos Srác.

Pfú.. szerintem ma az olvasóknak karácsony van:) Eléggé sokat törtem a fejem a blogokon. Szóval szeretném a visszajelzéseket látni:D Nagyon nagy szeretettel hoztam össze EZT a részt is. Bár egy kicsit szenvedtem.. de majd egy idő után visszazökkenek:) ♥

/Missty szemszöge/

Ma úgy látszik mesélős délutánt tartottunk. Logan szint úgy elmondta az életét. Csak ő szerintem nem hagyott ki egy-két apró bökkenőt.
Sétálás közbe megálltunk egyet fagyizni. Igazából nem nagyon tudtam dönteni ezek közül... bár én csak örültem ennek az egész délelőttös délutánnak, mert legalább jobban megismertem. . Igen, úgy élvezetesebb minden játék. Tudom a gyenge pontjait, hogy például a nyakánál nagyon csikis. Na ez a bevetéseknél majd szolgálatomra fog válni. "A fagyi összehoz minket". Most már hiszek annak a régi reklámnak, amikor egy kiskocsi énekelte ezt a családnak. Vicces, hogy akkor is mennyi mindent találtak ki. Akkor is ilyen ökrök lehettek az emberek? Ja, igen.... drága szüleim... fantasztikus.
-Huh, sietni kéne... állítólag valami jó zene lesz... -ugrott fel gyorsan Logan a székből, így szerencsésen egy gombóc fagyi a ruháján landolt.
-Hallod nagyon profi vagy! -kacsintottam rá. De amikor megláttuk, hogy a nyalánkság hol hagyott helyet.. igen, egy nyalni valón..
-Bakker... ez is CSAK velem történhetett meg... -takarta el egy szalvétával.
-Komoly egész úton így fogsz jönni? -sírtam már a nevetéstől.
-Van más megoldás? -próbálta ki szedni a foltot. -Ennél jobban úgy se égethetem le magam... -határozta el. Ekkor.. Ekkor ugrott be egy olyan csodás ötlet... ellettünk egy kis bódé állt, amiben mindenféle cuccot lehetett venni... ez kell nekem... vettem egy barna göndör parókát.
-Mibe fogadunk? -nyújtottam kezem alkura.
-Én benne vagyok! -egyezett bele. De ekkor még nem tudta mit eszel ki a sátán... Behúztam egy nyilvános wc-be. -Hát már megint?! -akadt fen a szeme.
-'Ennél jobban úgy se égethetem le magam...'  -változtattam hangom mélyebbé. -Na majd én segítek, hogy igen. -röhögtem. Elkezdtem levenni piros ruhámat.. Pokolian piszkos szemekkel nézte végig minden testrészemet. -Most te vetkőzz! -irányítottam a gyakorlatra. Kénytelen volt ezt csinálni.. de akkor már tudta, mi vár rá.
Kivettem kezéből az ő ruháját, és az enyémet adtam neki oda.
 Igen, hát ha ennél jobban nem alázhatja meg magát... mondhat ilyeneket, csak ne én előttem.
-Milyen sexy vagy Loganita! -jöttünk ki a budiból.
-Jajj istenem, mibe csöppentem én bele.. -temette el fejét kezeibe.
-Jól jegyezd meg! -hajoltam oda füléhez.- Előttem ne mondj semmi olyat hogy 'ennél cikibb már nem lehetek' vagy hogy 'ennél jobban úgyse égethetem le magam'. Mert én segítek, hogy ez valóra váljon. -suttogtam bele. -Hah.. de ahogy elnézem a fenekedet, ez a ruha totálisan elrontja... -néztem körbe.
-De neked kifejezetten jól állnak az én szerkóim.... -tapiskolta meg az én hátsófelemet.
-Hmm... örvendek, hogy szép a látvány. -vigyorogtam.
Elindultunk vissza a Fesztiválra. Ahogy jöttek sorra velünk az emberek, úgy nyíltak tágabbakra a szemek. Ha nem sétáltam volna Logan mellett, akkor el is nézik egy rossz lánynak. De mivel látták rajtam az ő ruháit...

/Kendall szemszöge/

Mivel a Logie és Missty elmentek valahova, ezért szinte ketten maradtunk Alissia-val. Carlos valahol a DJ-nél kavargott, James meg érdekes módon rá volt nyomulva Nathali-ra. Hehehe... A nőcsábász. Szinte rajta táncolt.
-Szeretnék készíteni még egy-két tetkót. Körülbelül mikorra kapnék időpontot? -érdeklődtem.
-Hát azt mondja hogy... -gondolkodott el. -Te bármikor jöhetsz.
-Na, akkor örvendek neki. Amúgy neked van tetkód? -kíváncsiskodtam egy kicsit.
-Van, nem is egy. Még Missty csinálta nekem őket a cég elején. -válaszolta.
-Muti máár! -csillantak fel szemeim. Lehet ennek az az oka, hogy ilyen tetkó buzi vagyok.
Hát jó... -húzta feljebb felsőjét. Nyálam csorogni kívánt attól a gondolattól, hogy mit fogok látni. De amikor kezdett izgissé válni a dolog.. akkor elértünk a tattoo-hoz.
-Tessék, ez az egyik. -mutatta, ami melle alatt futott végig.
-Azta ez baró! -dicsértem.
-Igen, Missty volt a mester. -kacsintott.
-Na, a másik. -tértem vissza a csorgatásra, hátha ez sexybb helyen lesz.
Megfordult, és hátulról levette a pólóját.
-És az a másik. -dicsekedett vele. -Erre vagyok a legbüszkébb, mivel maga Angel tervezte. Én nekem beleszólásom se lehetett. De a végén örültem neki, hogy nem engedte a közbeszólást. -mesélte el. Levegővétel nélkül figyeltem minden egyes hangját.

/Logan szemszöge/

-Jesszusom Haver, hogy nézel ki? -röhögött Kendall.
-Hosszú... -legyintettem.
-Ja, mint a női ruha ami rajtad van. -szált be Missty is.
-Jól van kislány... Szeretnéd te még ma este David Guetta-t látni a hátsó sorból.... -fenyítettem meg.
-Igen, szeretném. Majd te a nyakadba veszel. -nyújtotta ki nyelvét.
-Épp ez a bökkenő... -kerültem hozzá közel. -Hogy nem foglak.
-De izé vagy.... -vágta be a mű durcit.
-Mizé? -érdeklődtem az úgynevezett személyiségem iránt.
Missty ruhája:)
-Nem tudom. -pöttyintette megint meg a nózimat.
-Logan, szerintem öltözz át.. -javasolta nekem Alissia.
-Jó ötlet lesz gombócos kis srác. -értett vele egyet Missty is.
-Neked is át kéne sátánka. -vágtam neki vissza.
Alissia öltözéke:)
-Pff.. kényelmes... -tapogatta meg a ruhámat. Ezt tettük. Mi persze hamarabb készen voltunk, mint a lányok. Rájuk vártunk a sátor előtt.
De egyszer csak kiléptek.. Istenem.. mint két mennyből szállt angyal..
Indulhatott a Party. Guetta urat a 15. sorból sasolhattuk. Persze a csajok nem látták. Össze néztünk Kendall-vel. Mivel előttünk álltak, ezért egyszerre megfogtuk a csípőjüket, és a nyakunkba emeltük. Örültek neki. Végül is így is lehet tombolni. Ez életem legjobb Coachella fesztiválja.








5 megjegyzés:

  1. Awwwwww... a sexy kis Loganita jól megjárta xd ez a rész is annyira tökéletes leeett!!! I-MÁ-DOM!!! Követelem a következő részt hiper-szuper gyorsasággal. Függőség van a láthatáron! :D sáláláláááá ♥♥♥ ^^

    VálaszTörlés
  2. ahwww...az egészet végigszakadtam! tényleg nem sok blog okoz nekem függőséget, de ez pont azok közé tartozik :)) várooom a következőt :D
    UI.: van egy meglepetésem, less be hozzám:
    http://btr-love-story.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Ahww.*.* Nagyon jó lett. Szegény Logan! Gyorsan a kövit! ♥ :D

    VálaszTörlés
  4. uramatyám, te rohadt jó vagy! *-* ááá nagyon siess a köviveeeeel! :)) <3

    VálaszTörlés
  5. szia meglepi nálam http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés